med tuppen

Ja då är man vakne igen, tror inte jag lyckades somna helt föräns där vid 4a, lyckades slumra till lite titt som tätt ifrån kl 12 redan. men är ju inte så lätt när de finns en tant här på avdelningen som tycks få panik så fort natten kommer, för då är hon så ensam och hon kommer dö, och hon vill inte liggar kvar i stängen och hon vill inte de ena med de andra.
måste säga att de är ganska så jobbigt att höra hennes skrikande på kvällen.
sedan ligger hon och sover halva dagarna, varför ser man inte bara till att hon är vaken även på dagen ? sedan ge henne nått att somna in till.

well well nog om henne.
Har en ganska rolig säng granne, han ligger och pratar spanska i sömnen, och de är ju inte lite heller.
och när morgonen kommer så övergår de till vanlig svenska. riktigt underligt må jag säga.

va upp på benen för ett tag sen, och nej tack, jag stödjer mig inte mer än nödvändigt! verkligen inte mer än nödvändigt.
tacka vet jag min rullstol som jag har kvar. hoppas bara dom inte får för sig att springa iväg med den. men de tror jag väll inte.

pillermaraton känns de som att man kör nu oxå, 6 st tabletter nu på morgonen sedan ska jag ta 3 till om ett tag, och de blir fler under dagen.

Näe nu blir de att invänta ronden och se vad läkaren säger, hoppas de ser bättre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0