love the way you ALL lie!

alltså de förvånar mig ju inte att allt vart som de vart, hade de på känn redan ifrån början.
med att du skulle släppa allt och bli så nonchalant hade jag aldrig räknat med trodde ändå att de betydde nått de man gjort. men tydligen så är man visst som alla andra. en korkad idiot som du kan utnyttja och sedan dumpa av eftersom de kommer fler som gör samma sak.

tyvärr så kan jag ju inte säga att jag inte vart varnad, eftersom de va precis detta som folk sa skulle hända.
men man lär sig ju av sina misstag så att säga.
sedan kan jag inte förstå riktigt hur du kan ljuga så mycket för någon som du säger dig bryr dig om.

och sedan till dig oxå, att ni ens fungerar ihop är ju ett under, så mycket som du har klagat över de ena och de andra och sedan sätter du dig i denna sits som du gör. känns med som att du låser han till dig eftersom de är ju ändå 2 som måste vara med i denna lek.

och att du sen tillåter att blir styrd och ställd så mycket. de skulle väll inte många tolerera, hur många får du träffa nu om dagarna då? vilka är de som du får prata med.

och sist men inte minst så finns ju även du, jag vet inte hur mycket du tog åt dig av de vi pratade om, hur mycket du verkligen tror är sant av de jag säger, men jag kan lova dig, och de borde du veta. att du har ju alltid varit kvar, du har ju alltid funnits där när jag behövt någon och de är ju alltid dig jag har pratat med. att du inte själv vågar släppa på de du tycker och tänker. visst jag har svårt att prata med dig. men jag fick iaf fram de jag ville ha fram sist vi pratade med varandra.


näe jag är väll inte glad över hur allt har slutat, tycker väll inte om nån utav dessa situationer. känns som att man bara glider ifrån allt och att ingen riktigt bryr sig om vad som egentligen händer. känns som att de är en film man inte vill vara med i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0