över


nyss vaknat upp efter en mindre kul dag, känner mig helt färdig och så.
undersökningen gick bara bra, den är ju inte kul att göra men jag vill bli frisk så den va ett måste.
tror nog mer att förberedelsen för den är jobbigare, att dricka 4 liter av en vätska som heter Laxabon.
En vätska som har en bismak av metall, samt väldigt mycket salt och sedan en bitterhet som inte går att förklara. sedan att de hela är tyngre än vatten gör de ju inte så lätt drucket heller, de blir som för tjockt för att få i sig de lätt.


nu ska jag iaf föröka få mig själv på benen, känner att jag har ingen kraft i kroppen. så de kommer ta en stund.
sedan blir de att försöka ta mig in till duschen.. man känner sig inte så fräsch kan jag lova.

kan ju säga att man har ont som efter denna undersökning, känns som magknip gånger 10.

sedan har jag fått mer medicin nu som ska ätas. den nya medicinen hämmar kroppens immunförsvar problemet med denna medicin är att effekten kommer inte förens efter 4 - 10 veckor.. så de är ju bara bita ihop nu, känns ju så där jätte kul. men nu får de fan ta och bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0