men gtfoh!

så jävla komiskt de är att hör en berätta hur man ska vara mot en annan eftersom hon är ju inte en tjej som jag ska umgås med inte en tjej som jag ska börja tycka om osv. och sedan på kvällen så raggar han på henne ?
say what ? vänskap eller.. ja tycker iaf att de är ganska så komiskt att komma å beklagasig över hur hon är mot andra och att hon inte är "nått att ha" när man själv vill ha henne.

aja, fuck you then! är de detta spel som spelas så vet jag ju vart du står i mitt liv.
de är jag ju ganska så säker på.

annars då, förutom att man vaknar utan täcket och de är kallt som fan å sedan blir utknuffad ^^ jo tack, jag lever ju.


stay in touch [z]

Kommentarer
Postat av: Cicci

gör de, polkagris var sjukt god :) fast som sagt smakar i princip som marianne :)

2010-05-02 @ 22:44:45
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: Jessie James

höhö jag har bra ordning...eller? :D

2010-05-05 @ 19:34:25
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0