breakdown

Tisdag kom ganska så fort må jag säga :O
Måndag, vaknade upp med ont i huvudet, tog 2 Alvedon å åkte på jobbet. han som bara ut till min arbetsplats sen vart de åka tillbaka till jobbet sjukanmäla sig, kroppen var helt slut, kunde inte lyfta nått.

Var hemma strax efter 09:00 la mig i sängen och somnade på 2 röda typ. Vaknade upp kl 23:00 och insåg att de är bara att sova vidare typ, ringde J å pratade en stund :] man måste ju höra av sig iaf ^^

Vaknade strax efter 8 idag. :O Va hände! Sov nästan 24 timmar. Känner mig iaf bättre idag, så man kanske kan jobbar imorgon :) Vill ju jobba!

Idag har de iaf inte blivit många knop inte, försöker göra så lite som möjligt, ska ju bli frisk!

Näe nu blir de att äta mera, har ju som sagt inte fått i mig nå mat igår så jag är lite hungrig idag. :)
Tog ett tag för magen att komma igång. Men nu är den på G.. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0