Svar på tal till dig !

anonym. om Motorskandalen!:
Hm, rätt kul att du skyller på motorcentralen när dom inte lackar sina bilar själv utan all lackering görs hos en annan firma. Inte funderat på att det kan vara den andra firman som lackar som har gjort fel? gäller att vara arg på rätt sak.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 82.182.220.77


Nu kan jag ju bara antyda att du jobbar på Motorcentralen eftersom du försvarar de hela?
Och anledningen till att jag trycker ner och inte litar alls på Motorcentralen är ALLA jävla brister dom/ni(?) gör!
De är ju aldrig så att ni missar att skruva tillbaka några skruvar eller att ni missar göra rätt!

För de första så vet jag att Motorcentralen skickar sina bilar till Umeå Billackering AB.
Men nu är de ju i detta fall Motorcentralen som har godkänt och tycker att bilen ÄR rätt färg och att alla lackskarvar ska vara där! Vore jag lika blind som personerna på Motorcentralen hade jag inte klagat!
Men tyvärr så kan jag se att färgen ÄR fel och att de finns lackskarvar samt en helvetes massa annat på bilen!

Eftersom innan jag lämnade in bilen så fanns de inte ens ett enda fel i lacken förutom de som skulle åtgärdas!
Och när jag får tillbaka den är så de nästan värre än när jag lämnar in den!

Då kan jag inte förstå varför (ni?) Motorcentral isf sätter sig emot att skicka tillbaka bilen till lackeraren om de är lackfirman som gjort fel!?

Sedan är de ju jävligt underligt att man får tillbaka bilen och den har gått mindre än när man lämnade in bilen!




Kommentarer
Postat av: Jessie James

Orka kommentera anonymt. Och ska man skriva "gäller å vara arg på rätt sak" så bör man väl ta reda på fakta själv oxå innan man bara öppnar munnen?

Även om personen trivs på jobbet så behöver man inte skydda ett sådant stort företag. Men de är ju bara min åsikt. Tycker hela grejen e sjukt löjlig.

Har man företag/gör ett jobb, då ser man väl för faan till å göra det ordentligt! ;P

2010-07-05 @ 00:20:58
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0