när du trodde de va över

välkommen till de verkliga livet min vän.. allt går så lätt så länge man inte träffas.

ja vad ska man säga.. ibland förstår jag mig inte på mig själv.. att jag inte lär mig hur man ska göra eller hur man ska vara.
men de är väl så jag är då då. bara att gilla läget som man säger...

idag då, ja blir nog inte mkt som händer.. får se va man orkar med..


Dagens Plus:
Borde finnas nått men ... :/

Dagens Minus:

Att man aldrig lär sig av sina misstag

Att Tänka På:
Va inte så jävla generös! Våga säga emot...

Dagen Låt:





How could you be so, cold as the winter wind when it breeze, yo
Just remember that you talkin' to me though
You know need to watch the way you talkin' to me, yo
I mean after all the things that we've been through
I mean after all the things we got into
Hey yo, I know of some things that you ain't told me
Hey yo, I did some things but that's the old me
And now you wanna get me back and you gon' show me
So you walk around like you don't know me
You got a new friend, well I got homies
But in the end it's still so lonely



stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0