mysig fredagnatt

mycket folk ute ikväll, va inte helt fel. tycker verkligen om när de är så ;)

va ju lite trevlig körning på klockis oxå, är inte helt fel de inte.

sedan fick jag ju mig ett riktigt gott skratt när Nicke ringde.. helvete killen du ska alltid vara med om de värsta! haha

Han berättade hur han höll på att bli rånad av 3 turkar som har i sin tur spöade skiten ur och sedan fick han dåligt samvete och undrade om dom överlevde. haha, ja en oförglömlig historia :D den tackar man för. den gjorde min natt.

annars då. jo tack, hoppas på bra väder idag så man kanske kan hitta på nått skoj idag med.
Får se va som händer helt enkelt. Rätt tråkigt när de inte finns någonting att göra ^_^

men men.. ja nu tror jag fan de blir att natta en sväng om jag hinner de vill säga..

peace out!

stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0