äntligen

nu börjar de hända någonting..
nu känns de att sommaren börjar att komma. temperaturen håller sig på 10+ nu och de är helt skönt

idag vart en relativ lugn dag, va och kollade runt på lite möbler med bror min men inte fan hittar man nått inte..!
skulle köpa mig en tavelbelysning oxå och självklart så har den utgått just den jag vill ha då! snacka om min tur.. haha
blir nog att köpa den man inte vill ha eftersom de är ju ända som finns typ. får göra om den så den passar

imorgon bär de då av till byggmax och inhandla en plywood skiva så man får upp tavlan man ska ha.
sedan skulle man ju vilja byta ut köksbordet oxå, men får se hur de går med den planen ;) är ju inte billigast att handla någonting sådant inte..

nu skulle man bara ha bytt ut IKEA Osynlig till en synlig sådan, sedan kan ju man sitta hemma hos mig oxå O_o
men de kommer nog någon dag framöver de med.


så va säger ni? tagga brännboll och öla :]



stay in touch [z]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohja taggar som fan

2009-05-04 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0