Kort om EDPS Piteå 2009

Visst har man varit lite off nu dom senaste dagarna men men.. de gör nog inget.. ;)

en update på vad som hänt nu då..

Lördags 6/6: EDPS i Piteå, riktigt trevlig morgon strålande sol och 6 grader varmt.
Samling som vanligt på InterSport Mariedal.
Måste säga att de var riktigt kul med några som hängde med ändå...
 

Resan upp gick ju bara bra, när vi kommer in till Ske-å fick vi alla ett riktigt gott skratt iaf ;)


Sedan vart de ju iaf mindre roligt.. Fick ett samtal ifrån Krille, där dom berättade att dom hade kraschat på väg upp.
Så de vart ju bara mos av 2 bilar.. fy fan säger jag då bara... Mer att läsa om de på Catharina's Blogg. Men jag tackar då att de gick så bra som de gjorde..

  

Framme i piteå och då va de tvättnings dags. sedan vart de gnuggning och fin puts ;)

visst var hon fin ? :)

Sedan vart de titta på alla andra bilar och andra go saker som brukar finnas där uppe.
Visst, vi kanske inte hade de bästa vädret med oss men de funkade helt klart ändå.
Sol med regn samt lite hagel och friska "sommar" vindar.. haha
Vissa tyckte ju inte om vädret iaf.. ;)

Sedan vart de dags för Prisutdelning..

Ja tom jag fick mig en Pokal som ni kanske läst. Vart med på Runner Up. Grattis till Jonny och Sebbe oxå..



Sedan måste jag bara tacka för den enormt trevliga kvällen vi hade i stugan. Gott med Grillat och trevligt folk.

Sebbe fick vara grillmästare.

Man tackar så mkt för att de inte bara dog av när allt var över.
Lite Pite crusing han man ju med oxå, kan ju säga att den går mellan 2 - 3 rondeller :D haha.. men de va nått nytt iaf...


Så Lördagen kan man inte klaga på, synd bara att inte de gick lika bra för alla andra..


stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0