...får en att tänka

Musik, säger då bara att de är verkligen en del av livet. Utan musik så skulle jag nog inte klara de långe innan jag vart sinnessjuk. Tror inte att någon här i världen skulle göra de. Många skriver/sjunger för att få ut ilska och hat, andra skriver för kärleken och vissa för sorgen. Ja musik de kan verkligen handla om allting.

Men när man sitter och lyssnar på musik, ja den får en ju självklart att börja tänka själv oxå. Att man börjar fundera saker runtomkring de som låten handlar om. Och självklart visst finns de problem överallt med allt som handlar om allt. Ifrån att man inte får in pengar till att man inte får sex, eller kärleks problem. Men WHAT THE HELL!! ta och lös problemen då.

Visst jag ska inte säga så mkt heller själv, visst har jag mina problem men jag börjar att inse att de inte är någonting jag kan göra nått åt, de är bara att leva med de. Jag har gjort mitt val här i livet och jag står för de.

well well, hoppas att dom som läser detta sedan börjar att inse att de problemen dom har säkerligen inte är så farliga som dom tror att dom är.


White People Problems

stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0