ny dag nya tag

ny dag idag, ultraljud check, såg bara bra ut så de låter ju bra, röntgen snat så man får se hur resterande mår.
inga fler prover iaf, och de är jag glad för.
sjukhus i all ära men fy fan för att vara här...
Känslan ifrån sjukhuset, lukten ifrån allt hära, alla andra sjuka människor som ligger överallt, näe fy fan så äckligt de är. jag är då glad över att vi har den sjukvård vi har här i sverige.
tänka sig att bli sjuk utomlands, stackars dom.

näe nu vill jag bara hem.. hem till.. ja hem till nått iaf.. bara slippa vara hära.
jag vill inte vara kvar längre. får se vad som sägs när dom går ronden här.

sedan va de ju fredag idag oxå, så jag vill verkligen HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0