morgon möte.


vart väckt kl halv 8, då ville dom ha blodprover. nyvaken och allt. gick ganska så bra ändå..
lyckades somna om å vaknade strax innan 9, fika och möte med reumatolog doktorn, var en del prat om mina bilder som togs och gastroskopin jag gjorde. efter fikat så kom kirurgerna och pratade med mig.
dom sa att dom skulle diskutera mina lungor nu med nå andra speciella läkare, och att de kanske blir ett kirurgisk ingrepp. men jag skulle få höra mer om de senare.
sedan pratades de om en annan undersökning som dom skulle boka in i nästa vecka.

annars då, jo har fortfarande ont, haltar omkring, å de tycker sköterskorna är roligt
känner av benet lite mer idag än innan, nu värker de tom när jag ligger ner.
int roligt men piller finns..

på tal om pillar, fick nästan inte i mig medicinen idag, fy va de tog emot att svälja alla piller på morgonen.
kanske är psykiskt eller någonting, har ju som inte haft problem med de tidigare...

näe nu ska jag försöka vila ett tag å se om värken släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0