önsetänkande

tillbaka på med2, jag tycker inte om att vara här, men jag vill ju bli frisk så jag måste.
fått lämna lite nya prover idag och ska sedan på ny lung röntgen idag.
sedan va de visst utbyte av min medicin (piller) eftersom utslagen inte vill ge med sig helt.

så just nu är de bara bita ihop och hoppas på att livet snart ska bli bra igen.
jag orkar inte vara sjuk längre, jag vill kunna leva som vanligt igen, jag vill inte halta omkring, jag vill inte ha ont.
jävla skit..

önskar bara allt va bra..


Dagens Spådom.

Ditt liv kommer att ta en stor vändning, du kommer att förlora mycket som står dig kärt.
Men titta inte bakåt, detta är första dagen på resten av ditt nya liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0