Saxat från Facebook! HAHAHAHA!!!! ^^

Coola grabbar som stått där o varvat motorerna i ca 20min

Kommentarer:

Tjej: Men dom är ju coolish!ja dom skrämde skiten ur mig när jag och Lisa gick tillbaka emot jobbet..

Ägaren : Sjukt häftiga..

Tjej: Ja, och det mest tragiska i detta är att bredvid förarna sitter varsin blond fröken och bara viftar med håret och skakar på tuttarna..

Ägaren: man är ju sjukt manlig om man sitter o varvar motorn. Allra helst på nå skitbilar :) O sen med en "fröken" brevid sig :D

Tjej: Jamen klart att det är, statuspoäng!



HAHA! Va fan!? ^.- Detta måste då ha varit dagens roligaste!

Ganska kul ändå att hitta sig själv på bild..

Men jag undrar bara vart den blonda tjejen som viftar med håret och skakar på tuttarna är ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0