ytterligare

Ja då va de dags igen, ny dag nytt flow eller.. näe fan de är inte min stil ju :O

Ja dagen har varit rogivande eller ?
Hämtat ut lite paket idag samt varit förbi Jonas på DäckHuset  annars vart de en sväng ner på Firman och härja på dära ett tag. Inte mkt som händer om dagaran inte kan jag lova..

Men idag blir de att ringa lite samtal.

Brottsoffermyndigheten, Polisan, Posten. Bilsport & MC m.m De ska nog gå bra ska ni se..

Kanske ska ta och göra mig ett ryck om fixa iordning snart.. så man kan bjuda hem någon kanske?

well well


Slutade iaf med att hjälpa Jonny att montera Eibach fjädrar på hans Subba. Vart otroligt bra måste jag säga och allt gick riktigt fort ändå.


Nya dansstilen ? HAHAHA!!!


stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0