svart vatten...

ytterligare en tung dag på jobbet, men självklart alltid kul att få jobba lite ;) de är då inget jag ska klaga över.. jobbar gärna så ofta jag kan :D i love to work!!

annars idag då, jo jag och mina snabba kommentarer är ju inte att leka med bland.
utanför portarna har vi 2 (om jag inte minns fel) skyltar som visar "Parkering Förbjuden"..

De rullar fram en bil och självklart ska jag vara så snabb och säga rätt högt:

- Helvete, är de VM i sämsta parkering eller?

De jag inte ser är att han som körde bilen hade båda rutorna nere och hörde de jag sa.
så han såg inte så glad ut efteråt. Men men de är bara jag som lyckas med de.

Annars idag då, ja du lugnt och skönt. Förbi Clas Ohlson och köpa tavellampor så man kan montera upp tavlan nån dag.
Sedan hem och duscha, helvete så underbart att få göra de efter en dryg dag på jobbet.. Kan lova att vattnet blir fan svart ibland.

Sen bar de iväg ner på Mia's Grill och hämta mat och träffa världens suraste kärring som jobbar där iaf!
Sedan över till Catta & Krille och käka dära samt se nya "Crank 2 - High Woltage" mkt bra film kan jag säga ;)
Diggar sättet som dom har filmat på.

Å nu är man hemma igen. Sitter och spanar efter väggmonterade ljushållare.. Någon som vet av nå snygga sådana?

Hittar ju bara dom som är sjukt dyra. 1300 kr är för mkt iaf! men de blir att leta vidare, ger mig inte måste hitta några iaf..

Dagen Plus:
För underbara vänner man har, som alltid finns där och inte bryr sig för vem man är eller hur man ser ut vissa dagar.
You people ROCKS!!!

Dagen Minus:
Är sjukt drygt att ha en IKEA Osynlig! GE MIG EN SOFFA!!!

Dagens Låt:
The Saturdays - Work




stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0