paniken..

mitt photoshop att avlidit :'( vad ska jag nu göra utan de.. kan ju inte hålla på med paint? de funkar ju inte..

men men bara att installera om skiten och se om de funkar bättre då.. knappast säger jag ju nu redan..

så va händer idag då? jo fan Roadtrip O_o de kommer bli kanon.. Blir ju att åka till Sundsvall (Biltema) och sedan vidare till Huddik. Sen får vi se om de blir en ny bil åt han.. Kan ju bli spännande.. Bilder lär ju komma under morgondagens åkning ;)
Kanske ska fixa mig en ny mobil? Någon som har nån bra som är bättre än den jag använder nu ?

Höres senare ;)

Dagens Plus:
Roadtrip idag ;) Blir nog kanoners..

Dagen Minus:
Finns de inte någon som kan läsa skyltar?

Dagens Låt:
Dj Playboy - Cube


Följ min blogg med bloglovin

stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0