lämnar

känns som att de blir att lämna detta bakom sig och bara hoppas på de bättre.
men kommer man vara för feg för att våga satsa någonting? ja frågan är ju.
men har ju levt hela sitt liv här så, då är ju frågan hur man kommer att överleva där.
näe jag tror de blir att fundera på detta och sedan kanske tänka över de som händer ganska så noga..

måste bara säga att jag vill inte såra någon, vill inte få någon att må dåligt alls. men jag lyckas inte alltid gör de bra.
jag lyckas bara förstöra så håll er så långt ifrån mig som möjligt igentligen.. annars blir ni nog bara besviken..
har redan sårat en som betyder så otroligt mycket.. att jag aldrig lär mig..

fan för mig


Plus:
Att man har folk...

Minus:
När man verkligen inser hur illa de verkligen är..

Låt:
Beyonce - Halo



stay in touch [z] :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0