Ja de är..

Fredagkväll, å dans i folkets park...

Ja de va fan en riktigt trevlig Fredag må jag säga. Ingenting som jag hade tänkt mig att den skulle sluta.
Kvällen började med att man åker ner på firman och kollar in läget där och hjälper krille med lite små saker till supran.
Fick sedan ett gott skratt till Jeff Dunham som bror min visade. Hans "theme song" va ju någons favorit "line" under kvällen. haha riktigt kul den dära killen.
Sedan fick man ett sms ang koll om man kunde köra ikväll. Sure thing tyckte jag, skulle ju få köra X5a å slippa nöta min bil.
Så de vart iväg där vid 22:30 ungefär. Sedan bar de av mot Gräsmyr (O_x) Ja precis. mitt i skogen...
Där de va styrdans/logdans och helvete vilket jävla röj de va där ute, helt jävla sjukt. Måste ju säga att jag vart riktigt förvånad över hur mkt unga (mellan 18 - 25 år) som verkligen är på detta. Och tro mig, de är inte bara "utbölingar" om ni nu tror de.

Fanns ju en del som.. ja hur säger man.. ;) haha

Men medans man vandrar omkring och tittar på mkt kul så kan ja ju lova att de finns en och en annan äldre dam/damer som inte är blyga av sig.
Vissa blir man ju rent ut sagt rädda för. Att ragga på dessa ställen är väll okej, om man raggar någon som är född på stenåldern som en själv... Näe de ser ut som att Stenåldern vill uppgradera till Cybervärlden. Men nej tack. De är ruskigt bra som de är.. haha

På vägen tillbaka så fick iaf X5an känna av vad den hade under huven. Och dom går riktigt bra för att vara en 3.0d.
Sedan vart då lite raggarrundor i stan för bi behålla känslan av att vara ung igen som man fick höra.
vart och rädda 2 damer som va i nöd och skulle gå hem. Mkt trevligt tjejer de dära ;)
Sedan vart de ju Korv på Shell (eller Seven Eleven som de heter nu) Gott med mat kan ja ju lova att de var.
Sedan vidare in mot staden igen och kl börja närma sig kvart i 3 då vart de att lämna av ena damen, och styra vidare mot sin egna bil.
Må ju säga att de är ruskigt trevligt att vara ute och köra med någon annans bil som inte är så tokig heller.
Men som man säga "Borta bra men Memma Bäst" stämmer oxå med bilen. Tycker min är betydligt skönare att köra än någon BMW ;)

Näe så vid 3 tiden satt man i sin egna älskling och på väg hemåt, Tänkte jag svänger förbi firman och kollar läget. Å tro på stan så är dom på väg därifrån samtidigt som jag passerar. Så de blir Statoil och prata lite skit om kvällen å hur de gått för dom.

Sedan hem och sätta sig här vid datorn och knåpa lite.
Nu har man ju motiv som man vill ha men får se om Sara kan rita om så att de blir mera eget ;)

Idag Lördag då, jo Taket träffen. Kommer bli kul att få träffa lite folk och snacka lite skit. Sedan kan man ju inte klaga på att de är gratis att äta för oss oxå ;) Men man har Daniel att tacka för allt detta.
Kul att någon driver på att hitta på någonting med CarZone.

Näe nu hoppas vi på bra väder idag och att alla andra får de kanon och att ni har haft en trevlig Fredagkväll. Sleep Tight Zzz


Plus.
För en otroligt trevlig och annorlunda kväll :D

Minus.
Till gamla "tanter" som tror man vill

Låt.
Milow - Ayo Technology



stay in touch [z]

Kommentarer
Postat av: Jessie James

Hahaha vi vet nog att du var sugen på lite pumor ;P

2009-07-11 @ 11:04:35
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0