well well and woohoo?

ja dagen startade bra med ett kaos iaf, visste fan inte vart jag va när väckaren ringde och tog säker 3-4 min innan jag vågade mig upp ur sängen. vaknade visst med huvudet där fötterna skulle vara, snacka om förvirring.

ja upp och iväg till "jobbet".
börjar bli lite långa dagar nu på senaste tiden, men de kommer visa sig när pengarna kommer :D
vet dock inte än vad jag ska ha dom till? men de kommer nog att komma tillhands de med.
planerna känns ju som att dom gick i stöpet idag.
så de ska nog bli roligt.. not

annars då? jo fan men lever ju så man känner de. händer de nått spännande för någon i vecken då?

Dagen Plus:
Gratis Klubbor på jobbet! Woohoo! Självklart va dom rosa :P


Dagen Minus:
Situationen som vart vid 14:10 idag.


Dagens Låt:
Placebo - Broken Promise



stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0