World On Fire

whey, ytterligare en dag avklarad på jobbet. var en riktigt lugn dag idag. hände inte mkt spännande. skönt med de fina vädret som kom tillbaka. kan ju inte klaga på lite sommar sol inte! för usch och fy så jävla tråkigt de va igår när de va regn..

Va förbi CMC en sväng och spolade av bilen inför imorgon oxå. Den ska ju som in på service och få lite ny kärlek.
Skönt att slippa någon jävla pajas som ska ta bilen! Vart ju bror min som får serva den ;) Då vet man ju att de blir ordentligt gjort. Kanske skulle prata med Gustav någon dag så han fick svetsa en liten distans hylsa till lambdan så man får bilen de sista.


Sedan vart de middag på Droskan, grillbuffé för halva priset. De va inte dåligt inte.
Vart ju 4 svängar å hämta mat hela tiden, som sagt jag vet inte heller vart jag får plats med all mat.. O_o
Måste bara säga tack tack för en enormt trevlig kväll iaf

Dagen Plus:
Fick veta att de va halvdag imorgon, dag före röddag ;) och sedan ledig Fredag :D

Dagen Minus:
Känner mig ganska så ensam, men de går nog över snart..

Dagens Låt:
Symphony X - Set The World On Fire



stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0