trevlig helg med massa snusk O_o

Startaderedan i Torsdags med montering av Cupra R lip på älsklingen ;)
Måste bara säga att den passar sjukt bra på bilen tycker då jag. ;)



Sedan kom Fredagen och måste ju säga att för att vara så många uppskrivna är jag imponerad utav resultatet av antalet folk som kom på Grillträffen nere på CleanMyCar, fick ju även lite besök av polisen oxå, chansar på att polisdamen var sugen på "korv" ;)


Sen vidare mot kvällen och trevligt med folk som vågar vara ute ;) äntligen börjar de blir lite mera sommar känslor. well well GIVE ME HEAT! Vart ju ett och annat race i helgen oxå, så de vart trevligt.
Sen vart de natt och man kan ju inte klaga på nått över de inte ;) Kanske inte vart så mkt sömn eftesom de vart soff mys fram till 6-7 på morgonen :] En utav dom trevligaste dagarna på "evigheter" :] Man tackar för de ;)

Lördagen kan jag inte heller klaga på, den va absolut en minnes värd dag ;)
Lite försök till grillning och några varv på stan, för att sedan avsluta kvällen med ett otroligt trevlig sällskap och lite badning mitt i natten/morgonen ;)

Och sedan söndag idag, hjälpte pappa att rensa lite i carporten och hittade de ena med de andra som man hade glömt bort man hade.. Så de vart ut med en annons på lite olika saker.

Och nu blir de film. Så man tackar för denna helg ;)

stay in touch [z]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0