släggan, sommaren och älsklingen

ja va ska man säga...


ytterligare en trevlig dag på jobbet, var rätt lugnt och skönt idag eftersom de snöade, tror alla får panik i de läget.
vart bara 1 timmas övertid å jag han tom lägga på sommar skorna på älsklingen :] de är aldrig fel att få bli snygg igen säg ;)

Sedan ett samtal ifrån min bror som meddelade att min "lip" hade kommit. Kung shit, så de vart lite kvälls skruvande oxå. och med lite hjälp av bror så fick vi den att passar riktigt bra på bilen (bild kommer efter helgen)

sedan bar de iväg till Catta och Krille med kaffe och surra lite med dom. Sendan kan jag bara varna alla att de har kommit ett nytt CS freak!



Ja och imorgon är de grillträff! Satan så nice, hoppas bara att vädret håller i sig och att de blir en kanon kväll ;)
Kanske får se om man får med sig nått sällskap underkvällen.

Men de blir nog trevligt.. tillslut ;)
stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0