självklart så trodde jag att vi skulle knulla...

och sedan gifta oss och skaffa barn och köpa en kombi och ett hus på landet...

hur dum får man vara egentligen? tror du seriöst att jag skulle knulla med dig så fort jag fick chansen? snacka om att döma ut killar riktigt fort.

visst vi har haft våra "sms samtal" och alla andra gånger vi har pratats/träffats och umgåtts, så du borde ju för fan ha lärt dig lite om hur jag är. men tydligen så tar de nog ganska lång tid innan poletten ramlar ner hos vissa.

eller du kanske har 2 sidor av dig? en som vill göra någonting annat och den andra som försöker vara den dära snälla "oskyldiga" flickvännen?

och sedan hur ska man kunna respektera en gräns som inte finns?

sedan med att passera gränser.. vad är de för gränser som har dragits vi ska nog inte ens börja diskutera om, eftersom finns ju andra som kan ha gått över gränserna med... eller hur?!

snacka om att sjunka lågt fort... men nu vet jag verkligen vad du går för.
Tack för mitt och du är välkommen att diskutera detta öga mot öga om du vågar.

sen hur var de hära med att leva efter mottot "de man inte vet mår man inte dåligt av" ? kanske borde tänka på de...

å du "pojkvän" att vara macho på internet har jag bara en sak att om:

- Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded!

Kommentarer
Postat av: asd

intressant

2009-04-16 @ 01:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0