och när man inte visste bättre.

ibland så borde jag veta bättre, men jag lär mig visst aldrig. jag borde inte få handskas med vissa saker.
men men, som sagt man lär sig ju av sina misstag..

ja då var de ytterligare en vecka som har gått, så nu börjar de närma sig sommar. gud så underbart kan jag ju då säga.
brudar, värme, sol, glass och helt underbara kvällar kan de bli. men man får se vad som händer.


denna vecka då, ja vad ska man säga. jobb jobb jobb och mera jobb.
men men måste ju säga att de är riktigt skönt att få arbeta lite iaf. önskar bara de va en längre tid.


ja allt annat då...
ja vad ska man säg, önskar mer men de blir mindre, så de blir inte alltid rätt

men nog om detta.. nu blire WIPEOUT så ha de nice alla


Dagen låt få blir...
Monty Python - Always Look on the Bright Side of Life
Eftersom den handlar om de bästa sidorna i livet.
Fundera på dom ett tag ni med..



stay in touch [z]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0